مجله مانلی

مزیت های خرید فرش 1500 شانه از فروشگاه فرش مانلی

1500 3

در این مقاله قصد داریم به موضوع مزیت های خرید فرش ۱۵۰۰ شانه از فروشگاه فرش مانلی و خصوصیاتی که این نوع فرش در فروشگاه مانلی دارد بپردازیم و امیدواریم برای شما مخاطبان گرامی کاربردی واقع بشود.

یکی از جدیدترین فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ۱۵۰۰ شانه می باشد که بافت بسیار ریز، طرح و نقوش ظریف، میزان شانه بالایی دارد و در تراکم ۴۵۰۰ بافته می شود. زیبایی طرح های این فرش قابل مقایسه نیست و می توان آن را یک کالای لوکس در نظر گرفت و به قالی های دستبافت نیز شبیه است.

ساختار و بافت فرش ۱۵۰۰ شانه

همان گونه که می دانید فرش های مختلفی برای انتخاب وجود دارند اما شما چقدر درباره ی فرش اکریلیک می دانید زیرا برای بافت فرش ۱۵۰۰ شانه از نخ اکرولیک استفاده می شود. این نوع فرش از الیاف پلی اکریلیک ساخته شده است که باعث می شود در برابر لکه و رنگ پریدگی بسیار بادوام و مقاوم باشد. اکریلک اغلب برای فرش استفاده می شود، این فرش اکریلیک نوعی نسبتا کفپوش جدیدی است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و چیزهای زیادی برای ارائه به صاحبان خانه دارد.

مراقبت و نگهداری از فرش اکریلیک بسیار آسان است و همچنین بسیار مقرون به صرفه می باشد و گزینه ای عالی برای خریدارانی است که به بودجه خود فکر می کنند. اکریلیک یک فیبر کم هزینه و ماندگار است که می  تواند برای بسیاری از موارد استفاده بشود. در برابر خاک، لکه و کپک مقاوم است. رنگ های اکریلک روشن هستند و در برابر نور خورشید ماندگار می باشند و نسبت به سایر موادی که اغلب استفاده می شوند تغییر رنگ کمتری دارند.

ارتباط فرش ۱۵۰۰ شانه با نخ اکریلک هیت ست شده

نخ های اکریلک در طی فرآیندی که در حرارت بالا انجام می شوند مقاومت تر و با کیفیت تر می شوند که به این فرآیند هیت ست می گویند. تنظیم حرارتی Heat setting)) اصطلاحی است که در صنعت نساجی برای توصیف فرآیند حرارتی که معمولا در اتمسفر بخار یا محیط گرمای خشک اتفاق می افتد استفاده می شود. اثر این فرآیند به الیاف و نخ ها ثبات ابعادی و اغلب ویژگی های مطلوب دیگری مانند حجم بالاتر، مقاومت در برابر چین و چروک یا مقاومت در برابر دما می دهد. همچنین نخ ها قابلیت رنگ پذیری بیش تری پیدا می کنند و شست و شوی آن ها راحت تر می شود.

در کل این فرآیند باعث می شود محصول نهایی زیبایی و کیفیت بیش تری داشته باشد.

امیدواریم همچنان با ادامه این مقاله با موضوع مزیت های خرید فرش ۱۵۰۰ شانه از فروشگاه فرش مانلی و خصوصیاتی که این نوع فرش در فروشگاه مانلی دارد، ما را همراهی نمایید.

بها و ارزش فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش ۱۵۰۰ شانه در مقایسه با دیگر فرش های ماشینی از قیمت بالاتری برخوردار است که یکی از دلایل آن نوع الیاف و تعداد زیاد گره هایی است که در آن به کار رفته است و تراکم بالایی دارد. البته در نظر داشته باشید که فرش ۱۵۰۰ شانه به صورت ساده و گل برجسته نیز بافته می شود که قیمت فرش گل برجسته کمی گران تر است. بنابراین اگر قصد انتخاب فرش برای مکان های پُررفت و آمد خانه هستید بهتر است فرش هایی را برگزینید که میزان شانه کمتری دارند که به عنوان نمونه فرش های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه این گونه هستند.

ابعاد و اشکال فرش ۱۵۰۰ شانه

انتخاب اندازه مناسب برای فرش ممکن است زیبایی اتاق شما را بیش تر کند. اندازه های فرش ها بسیار متنوع است و بهتر است بدانید که چه اندازه ای با فضا زندگی شما مناسب است. اگر فرش شما بیش از اندازه بزرگ باشد احتمالا باعث ایجاد احساس از هم گسیختگی در منزل شما بشود در نتیجه ارزش هزینه اضافی را نخواهد داشت. شاید بهتر است که قبل از خرید در نظر بگیرید که مبلمان در محیط شما چگونه خواهد بود یعنی قبل از انتخاب اندازه، ایده ای در مورد نحوه چیدمان مبلمان و فرش خود در فضا داشته باشید.

فرش ۱۵۰۰ شانه در اشکال مختلفی همچون گرد، بیضی، مربع و مستطیل و همچنین در اندازه های متنوع یعنی ۶ متری، ۹متری و ۱۲متری بافته می شود در نتیجه این تنوع های گوناگون احتمالا می تواند گزینه های فراوانی را برای تغییر زیباتر دکوراسیون محیط منزل در مقابل شما قرار بدهد و باعث یک خرید لذت بخش می شود.

فضا مناسب برای فرش ۱۵۰۰ شانه

با توجه به این موضوع که فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم بالایی دارد و ارتفاع نخ خاب آن کوتاه است بنابراین ضخامت نازکی دارد و استفاده از آن در اتاق خواب گزینه مناسبی نیست و بهترین مکان استفاده از آن قسمت پذیرایی خانه می باشد.

جمع بندی

این مقاله ای بود از فرش مانلی با موضوع مزیت های خرید فرش ۱۵۰۰ شانه از فروشگاه فرش مانلی و خصوصیاتی که این نوع فرش در فروشگاه مانلی دارد، که امیدواریم برای شما مخاطبان گرامی مفید و کاربردی واقع شده باشد. همچنین باعث افتخار است که از فروشگاه فرش مانلی بازدید کرده و ما را بیش تر همراهی نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *