نمایش 1–8 از 29 نتیجه

2 دیدگاه در “فرش ۱۲۰۰ شانه

  1. امیر حسین گفت:

    من دوتخته فرش 1200 شانه 9 متری خریدم زمان ارسالتون واقعا خوب بود مثل همونی در سایت گزاشته بودید

    1. فرش مانلی گفت:

      خواهش میکنم خوشحالیم که از خریدتون راضی بودین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضا نیازی
بیشتر بخوانید
فرش 1200 شانه از 700 شانه خیلی کیفیت و بافت متراکم تری داره و خوبه داره جا میوفته بین مردم خیلی
محمد وحید زاده
بیشتر بخوانید
من یه تخته 1200 شانه برجسته شما رو خریدم خیلی زیبا هست و چشم نواز گل برجسته هم هست
علی محمدی
بیشتر بخوانید
این 1200 شانه از 1500 ضخامت بیشتری داره خوبه و کیفیت بسیار بالایی هم داره خریدشو پیشنهاد میکنم
قبل
بعدی
کیفیت فرش:
5/5

مشاوره خرید فرش:

مشاوره خرید جدیدترین فرش های 1200 شانه از کارخانه فرش
فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه جزو فرش های ریزبافت تولید شده در فرش مانلی است. فرش های با کیفیت ریزبافت مانند فرش های ۱۲۰۰ شانه امروزه مورد استقبال بسیاری از خانواده ها و جوانان قرار گرفته اند. فرش ۱۲۰۰ شانه همانطور که از نامش پیداست دارای هزار و دویست شانه می باشد و تراکم آن برابر با ۳۶۰۰ شانه است. در ادامه این توضیحات در مورد خرید فرش ۱۲۰۰ شانه، انواع فرش ۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه صحبت میکنیم. امیدواریم این مقاله بتواند برای شما مفید واقع شود. اگر به دنبال بهترین فرش ۱۲۰۰ شانه هستید باید ابتدا انواع فرش ۱۲۰۰ شانه را بشناسید در ادامه این مقاله در مورد انواع فرش ۱۲۰۰ شانه فرش مانلی نیز صحبت می کنیم.

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه

خریدن فرش امروزه با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها بسیار آسان تر شده است. خرید فرش ۱۲۰۰ شانه نیز در فرش مانلی به آسانی یک خرید اینترنتی صورت می گیرد و شما میتوانید به راحتی با مشاهده و سپس انتخاب فرش ۱۲۰۰ شانه مورد نظر خود در فرش مانلی اقدام به خریدی جذاب کنید. فرش ۱۲۰۰ شانه همانطور که برایتان گفتیم یک فرش ریزبافت با کیفیت بالاست که مورد استقبال جوانان نیز واقع شده است و در انواع مختلفی در بازار قابل خرید هستند. مواردی که باید در انتخاب فرش ۱۲۰۰ شانه دقت کنید تراکم و تعداد واقعی شانه آنهاست. فرش هزار و دویست شانه مانلی دارای ۱۲۰۰ شانه و ۳۶۰۰ گره تراکم است و از نخ های با کیفیت آکریلیک آلمانی و ترکیه ای تولید می شود. مشخصه دیگری که فرش ۱۲۰۰ شانه دارد نازکی و ضخامت مناسب آن است. فرش ۱۲۰۰ شانه مانلی دارای حدود ۶ میلیمتر ضخامت است و برای استفاده در کف حال و پذیرایی و اتاق ها مناسب است. البته از این فرش در برخی شرکت ها برای تزئین دیواره های اداری و نما نیز استفاده می کنند. دلیل این کار هم زیبایی بی بدیل فرش های ۱۲۰۰ است که برای دکوراتیو نیز مناسب است و برای نمای اداری و خانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فرش 1200 شانه

مشخصات فرش 1200 شانه مانلی

در جدول زیر مشخصات فرش های 1200 شانه فرش مانلی را برایتان نوشتیم که مطالعه آن میتواند برای شما مفید واقع شود:

1درجه
فرش مانلیبرند
آکریلیکالیاف و نخ
1200 شانهشانه
3600 گرهتراکم
8 رنگتعداد رنگ
6 میلی مترخاب/ضخامت فرش
فوری/2 هفته ایزمان تحویل
گل برجستهنوع فرش

انواع فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه دارای انواعی است که در این بخش از مقاله برایتان توضیح داده ایم، از انواع مهمی که فرش ۱۲۰۰ شانه دارد فرش گل برجسته و مدرن است. همانطور که برایتان گفتیم این فرش با تراکم بافت ۳۶۰۰ گره در فرش مانلی تولید میشود و از تراکم و توپری خوبی برخوردار است. تراکم بالای این فرش به همراه نوع طراحی آن باعث شده است که از وزن مناسبی نیز برخوردار باشد و برای اکثر مکان ها قابل استفاده باشد. ویژگی که فرش ۱۲۰۰ شانه را کمی محبوب تر از ۱۵۰۰ شانه کرده است وزن و ضخامت مناسب آن است. در فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل ضخامت در حدود ۵ میلیمتر و وزن بسیار کمتر فرش پاخور کمتری دارد و به راحتی جابجا میشود و مشکل در تثبیت فرش روی سرامیک و سطوح صیقلی وجود دارد اما در فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل وزن سنگینتر و ضخامت بیشتر از ۱۵۰۰ شانه به راحتی جابجا نمیشود و خود تثبیت بهتری دارد بنابر این در حال و پذیرایی هم به راحتی میتوان استفاده کرد.

فرش 1200 شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

فرش گل برجسته یا هایبالک نوعی از فرش های تولید شده در فرش مانلی است که دارای ترنج و گل های در طرح برجسته است و زیبایی بی بدیل به فرش داده است. لازم به ذکر است که تمامی محصولات تولیدی در فرش مانلی برجسته و هایبالک هستند و این گل برجسته بودن تنها در فرش ۱۲۰۰ شانه مانلی نیست و در فرش ۱۵۰۰ شانه مانلی نیز استفاده شده است. فرش های گل برجسته از زیبایی مجذوب کننده برخوردارند و پس از لمس آنها میتوانید ظرافت در بافت آنها را حس کنید.

فرش 1200 شانه مانلی

فرش 1200 شانه مانلی

فرش ۱۲۰۰ شانه مدرن

فرش مدرن امروزه دارای طرفداران بسیاری شده است، به فرش های مدرن گاهی فرش کهنه نما یا وینتیج یا  Old Fashion نیز گفته میشود فرش مدرن ۱۲۰۰ شانه مانلی دارای طراحی هایی بسیار زیبا در انواع کهنه نما و مدرن است.

فرش ۱۲۰۰ شانه مدرن مانلی در کنار زیبایی طراحی ها دارای ظرافت در بافت بالایی نیز هستند و به راحتی میتوان با لمس یکی از این فرش ها ظرافت در بافت آنها را دریافت و حس کرد. فرش های مدرن امروزه بیشتر در کشور های اروپایی مورد استقبال واقع شده است اما در ایران هم اخیرا این نوع از فرش ها مورد استقبال جوان پسند ها قرار گرفته است و طرح های جدید مدرن را پسندیده اند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

قیمتگذاری در فرش ها عموما با توجه به تراکم و متراژ فرش است بنابر این قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه نیز یک آیتم ثابت نیست و بستگی به متراژ آن دارد. فرش های ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه، فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه و یا فرش ۶ متری با یکدیگر قیمت های متفاوتی دارد و در کنار اینها فرش هایی که دارای ابعاد سفارشی و یا کاستوم هستند نیز از قیمت های مربوط به خود برخوردارند. فرش های دایره و پادری یا کناره در فرش مانلی بصورت تعداد زوج به فروش می رسند و بنابر این درصورتی که نیاز به خرید فرش دایره، پادری یا کناره ۱۲۰۰ شانه دارید میتوانید بصورت جفت سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت فرش هزار و دویست شانه در فرش مانلی بسیار رقابتی و منصفانه تعیین میشود بنابر این نگرانی از این بابت نداشته باشید و به راحتی اقدام به خرید فرش ماشینی خود کنید. در صورتیکه در مورد قیمت این فرش، خرید آن و یا انواع و ابعاد فرش ۱۲۰۰ شانه سوالی داشتید میتوانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی فروش مانلی تماس گرفته و سوالات خود را از ما بپرسید.

مشاوره خرید فرش:

مشاوره خرید جدیدترین فرش های 1200 شانه از کارخانه فرش

آدرس نمایشگاه فرش مانلی کاشان

کاشان - شهرک صنعتی راوند - فرش مانلی