نمایش 1–8 از 51 نتیجه

7 دیدگاه در “فرش 1500 شانه

  1. فرش مانلی گفت:

    بله برای خرید عمده با شماره ما: ۰۹۱۳۴۸۲۴۷۴۱ تماس حاصل فرمایین

  2. ساره گفت:

    عکس ها کاملا با خوده نقشه فرش مطابقت.مرسی از رسیدگی کیفیت خوبتون 🙏🏻

    1. فرش مانلی گفت:

      خواهش میکنم خوشحالیم که از خرید از ما رضایت داشتین.

  3. موسوی گفت:

    فرش ۱۵۰۰ شانه رو هر سایزی بخواهیم برامون می بافید؟؟

  4. مسعود گفت:

    فرش های گل برجسته تون نسبت به جاهای دیگه تنوع بیشتر داشت

  5. مجید نیک منش گفت:

    خیلی طرح های متفاوت دارند من راحت فرشم را انتخاب کرم

  6. علی اکبر توکلی گفت:

    سلام فرش های 1500 چند رنگه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علیرضا فزونی
بیشتر بخوانید
جالبه هم فرش ریزبافت هستن هم گل برجسته هستن این فرشای 1500 شانه مانلی از کیفیتش راضی بودم با ارسال رایگان دریافت کردم ممنون
زیبا خدایار
بیشتر بخوانید
خوبه طرفای خیلی قشنگی دارن این مدلای فرش 1500 شانه که عکسشم گذاشتین گل برجسته هم بودن و چشم نواز پیشنهاد میکنم ست با مبلمان منزل بخرید.
علی کیانی
بیشتر بخوانید
مشخصه روی طراحی فرش هاتون خیلی کار میکنین واقعا طرحای قشنگی دارین موجود میکنین دو تخته 1500 شانه 6 متری خریدیم برای خانه زیبا هست.
قبل
بعدی
کیفیت فرش:
5/5

مشاوره خرید فرش:

مشاوره خرید جدیدترین فرش های 1500 شانه از کارخانه فرش
فرش 1500 شانه

شرکت فرش مانلی با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار توانسته است فرش 1500 شانه که محصولی ریز بافت و با کیفیتی کم نظیر است را به بازار عرضه نماید. این فرش بخاطر بافت دستبافت گونه ای که دارد، رقیبی سرسخت برای فرش دستبافت به شمار می رود و تمایز بین این فرش را با فرش ماشینی برای مشتریان بسیار سخت نموده است.

همانطور که از نام این محصول مشخص است، این فرش دارای هزار و پانصد شانه و تراکمی برابر 4500 گره است. در ادامه این توضیحات شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد خرید فرش 1500 شانه، قیمت فرش 1500 شانه و انواع فرش های 1500 شانه مانلی بدست آورید. در این توضیحات به شما در مورد بهترین فرش 1500 شانه موجود در بازار توضیح خواهیم داد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

فرش 1500 شانه کلکسیون پارادایس کد DMI24

فرش 1500 شانه کلکسیون پارادایس کد DMI24

خرید فرش 1500 شانه

فرش های هزار و پانصد شانه مانلی، در تراکمی مطابق با ۴۵۰۰ گره بافته میشوند و از هشت رنگ اصلی برخوردار هستند. فرش مانلی کلکسیون های مختلفی در هر سری فرش بافت شده خود از جمله کلکسیون پارادایس اشاره کرد؛ در این بخش از توضیحات قصد داریم برایتان در مورد خرید فرش ۱۵۰۰ شانه صحبت می کنیم و از مهم ترین ویژگی های این فرش توضیحات مفیدی ارائه نماییم.

فرش1500 شانه

فرش1500 شانه

فرش 1500 شانه دارای ویژگی هایی مانند طراحی ریزبافت و تراکمی برابر با چهارهزار و پانصد گره است، فرش های 1500 شانه نسبت به سایر رقبای خود مثلا فرش 1200 شانه که از تراکم 3600 برخوردار است از تراکم و توپری بهتری برخوردار هستند و همچنین نازک تر نیز هستند. نازکی فرش 1500 شانه در حدود 6 میلیمتر است و فرشی ظریف و نازک محسوب میشود.

بسیاری از این فرش علاوه بر کف اتاق ها یا حال و پذیرایی خانه برای تزئین دیواره ها و نما نیز استفاده می کنند. طراحی و بافت فرش 1500 شانه مانلی به قدری زیباست که از این فرش برای تزئین دیوار و نما ها و دکوراتیو خانه و شرکت ها و نمایشگاه ها نیز استفاده می شود. در ادامه در مورد انواع فرش 1500 شانه و بهترین فرش 1500 شانه و در انتها در مورد قیمت این فرش صحبت می کنیم. امیدواریم این توضیحات فروشگاه فرش مانلی برایتان مفید باشد.

در میان انواع فرش های ماشینی موجود در بازار، فرش ماشینی 1500 شانه گران قیمت ترین محصول موجود می باشد. اما به شما اطمینان می دهیم که بعد از مطالعه این مقاله شما هم یکی از علاقه مندان به خرید این فرش خواهید شد. فرش دستبافت ایرانی به دلیل ویژگی های منحصر بفردی همچون نقشه های شناسنامه دار، استفاده از نخ های ابریشمی و زمان طولانی که برای بافت آن سپری می شود دارای قیمت بالایی است و به دلیل قیمت بالا، اکثر افراد ناتوان از خرید فرش دستبافت هستند.

اما با ورود جدیدترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا به این حوزه، تا حد بسیار زیادی این مشکل رفع شده است، در این میان فرش های 1500 شانه مانلی که دارای طرح هایی چشم نواز و کم نظیر می باشد توانسته است به آرزوی هر ایرانی برای داشتن فرشی به لطافت ابریشم جامه عمل بپوشاند.

یکی از عواملی که بر زیبایی کم نظیر این محصول تاثیر گذاشته است شانه و تراکم بالای آن است. این فرش ها دارای 1500 شانه و تراکم 4500 گره هستند. همان طور که در دوربین های عکاسی هر چقدر بر تعداد پیکسل دوربین اضافه شود این امکان برای شما فراهم می شود که عکس هایی با وضوح و کیفیت بالاتری داشته باشید؛ در صنعت فرش نیز هرچقدر بر شانه و تراکم یک فرش اضافه شود، تاثیر مستقیمی بر کیفیت نقشه های آن داشته و قیمت و کیفیت فرش به همان اندازه بالاتر خواهد رفت.

در زمان خرید فرش باید به رقبای آن محصول نیز توجه داشته باشید. ضخامت فرش 1500 شانه با رقیب اصلی خود یعنی فرش 1200 شانه تفاوت خاصی ندارد. هر دو نوع فرش دارای ضخامتی حدود 5 تا 6 میلی متر هستند، اما تفاوت اصلی این دو محصول در تعداد گره های آن است. در بافت فرش های 1500 شانه تعداد این گره ها بیشتر بوده و با ظرافت بالاتری زده می شود به همین دلیل زیبایی این محصول بیشتر است.

فرش های 1500 شانه بخاطر ضخامت کمی که دارند گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان دیوارکوب منازل و گالری ها محسوب می شوند. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث محبوبیت این محصول در بین مردم بوده است، امکان تولید این فرش با متراژ مورد نیاز مشتری است. شما می توانید با ورود به سایت مانلی و بازدید از کلکسیون فرش های 1500 شانه اقدام به شخصی سازی متراژ این فرش متناسب با نیاز خود نمایید.

تنوع کم نظیر در رنگ و طرحِ کلکسیون فرش های 1500 شانه مانلی، این امکان را برای مشکل پسند ها فراهم نموده است تا فرش خود را با هر سبک دکور و طراحی داخلی منازل و محل کار خود هماهنگ نمایند.

فرش های 1500 شانه، با استفاده از طرح های زیبا و کم نظیر در کلکسیون طرح پارادایس این امکان را برای نمایشگاه های هنری فراهم نموده است تا از این محصول خاص و جدید برای تزیین دیوار و نمای داخلی گالری خود استفاده نمایند. شما می توانید با کمک طرح هایی با رنگ زمینه تیره به صمیمی تر ساختن محیط گالری خود کمک شایانی داشته باشید.

از فرش های 1500 شانه مانلی با رنگ روشن می توانید در وسیع تر جلوه دادن پذیرایی و اتاق مطالعه خود بهره ببرید. همچنین اگر قصد خرید فرش برای اتاق کودک خود دارید پیشنهاد ما به شما، فرش 1500 شانه است که این امکان را به والدین می دهد که در عین سادگی، نظم را نیز همراه خود به اتاق کودکان شما بیاورد و شما تا چند سال آینده دغدغه تعویض فرش بخاطر مد را نخواهید داشت. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت فرش های 1500 شانه خواهیم پرداخت. امیدواریم این توضیحات فرش مانلی برایتان مفید باشد.

فرش ۱۵۰۰ شانه دارای ویژگی هایی مانند طراحی ریزبافت و تراکمی برابر با چهارهزار و پانصد گره است، فرش های ۱۵۰۰ شانه نسبت به سایر رقبای خود مثلا فرش ۱۲۰۰ شانه که از تراکم ۳۶۰۰ برخوردار است از تراکم و توپری بهتری برخوردار هستند و همچنین از ضخامت کمتری نیز برخوردار هستند.

ضخامت فرش ۱۵۰۰ شانه در حدود 5 میلیمتر است و فرشی ظریفی محسوب میشود. بسیاری از این فرش علاوه بر کف اتاق ها یا حال و پذیرایی خانه برای تزئین دیواره ها و نما نیز استفاده می کنند. طراحی و بافت فرش ۱۵۰۰ شانه مانلی به قدری زیباست که از این فرش برای تزئین دیوار و نماها و دکوراتیو خانه و شرکت ها و نمایشگاه ها نیز استفاده می شود.

قبل از خرید فرش 1500 شانه به این نکته توجه داشته باشید که از فرش در چه مکانی و به چه منظوری استفاده خواهید کرد. مثلا فرش 700 شانه موجود در بازار قیمت بسیار کمتری نسبت به فرش های 1500 شانه دارند اما از تراکم کمتری برخوردار هستند و زیبایی نقشه کمتری دارند، اما بخاطر ضخامت بیشتری که دارند از گرمی بیشتری برخوردار هستند.

در ادامه در مورد انواع فرش ۱۵۰۰ شانه و بهترین فرش ۱۵۰۰ شانه و در انتها در مورد قیمت این فرش صحبت می کنیم. امیدواریم این توضیحات فروشگاه فرش مانلی برایتان مفید باشد.

فرش 1500 شانه

مشخصات فرش 1500 شانه مانلی

در جدول زیر مشخصات فرش های 1500 شانه فرش مانلی را برایتان نوشتیم که مطالعه آن میتواند برای شما مفید واقع شود:

1درجه
فرش مانلیبرند
آکریلیکالیاف و نخ
1500 شانهشانه
4500 گرهتراکم
8 رنگتعداد رنگ
5 میلی مترخاب/ضخامت فرش
فوری/2 هفته ایزمان تحویل
گل برجستهنوع فرش

انواع فرش 1500 شانه

فرش های 1500 شانه بافته شده دارای انواع مختلفی نیز هستند که در این بخش از توضیحات سایت فرش مانلی برایتان معرفی می کنیم، فرش 1500 شانه گل برجسته و فرش 1500 شانه مدرن از جمله انواعی است که برایتان توضیح خواهیم داد. فرش های 1500 شانه در شرکت فرش مانلی با تراکم 4500 تولید میشوند و به همین دلیل نیز دارای ویژگی هایی مانند ظرافت بالا، توپری مناسب، تراکم بالا و وزن سبک و نازک هستند.

فرش 1500 شانه مانلی

فرش 1500 شانه گل برجسته

فرش گل برجسته در انواع تعداد شانه ها بافت می شود اما فرش 1500 شانه گل برجسته به دلیل ظرافت و بافت متراکمی که دارد از زیبایی بسیار بیشتری برخوردار است. نام دیگر فرش گل برجسته یا فرش برجسته فرش هایبالک است. گل ها و ترنج های فرش برجسته در فرش های هزار و پانصد شانه از زیبایی بسیار بیشتری برخوردارند و این به این دلیل است که تعداد گره های فرش بالاتر شده است و در یک اینچ از فرش تعداد بیشتری از گره های نخ وجود دارد و ظرافت بالایی به فرش داده است.

فرش 1500 شانه مانلی

قیمت فرش 1500 شانه

قیمت فرش همیشه یکی از موارد تاثیرگذار در انتخاب آن توسط مشتری است. ما در فروشگاه فرش مانلی سعی درارائه قیمتی رقابتی و مناسب داریم. شما میتوانید برای دیدن قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه مانلی به راحتی در همین صفحه اقدام به مشاهده، انتخاب و مقایسه قیمت ها کرده و مشخصات هریک از فرش ها را نیز با قیمت آنها مقایسه کنید. درصورتی که سوالی در مورد قیمت فرش ها داشتید نیز میتوانید به راحتی با تماس با شماره 09134824741 واحد پشتیبانی و فروش فرش مانلی مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 
 

 

 

مشاوره خرید فرش:

مشاوره خرید جدیدترین فرش های 1500 شانه از کارخانه فرش

آدرس نمایشگاه فرش مانلی کاشان

کاشان - شهرک صنعتی راوند - فرش مانلی