نمایش 1–8 از 55 نتیجه

فرش ۱۵۰۰ شانه

 فرش ۱۵۰۰ شانه شرکت فرش مانلی کاشان با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار توانسته است فرش ۱۵۰۰ شانه، که محصولی ریزبافت و با کیفیتی کم‌نظیر است، را به بازار عرضه نماید. این فرش به دلیل بافت دستبافت‌گونه‌ای که دارد، رقیبی سرسخت برای فرش‌های دستبافت به شمار می‌رود و تمایز بین نمونه ماشینی و دستبافت برای مشتریان بسیار سخت شده است.

ویژگی‌های فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش ۱۵۰۰ شانه دارای ویژگی‌هایی مانند طراحی ریزبافت با تراکم ۴۵۰۰ گره است. این فرش نسبت به سایر رقبای خود همچون فرش ۱۲۰۰ شانه که دارای تراکم ۳۶۰۰ است، تراکم بیشتری دارد اما ضخامت کمتری نسبت به فرش‌های دیگر دارد. ضخامت فرش ۱۵۰۰ شانه در حدود ۷ میلی‌متر است که آن را به فرشی ظریف و نازک تبدیل کرده است.

شانه و تراکم بالا: عامل زیبایی

از عوامل موثر بر زیبایی این محصول، شانه و تراکم بالای آن است. این فرش‌ها دارای ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ گره هستند. همان‌طور که در دوربین‌های عکاسی، هر چقدر تعداد پیکسل‌ها افزایش یابد وضوح و کیفیت تصاویر بیشتر می‌شود، در صنعت فرش نیز هر چقدر شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، کیفیت نقشه‌ها و جزئیات بهتر دیده می‌شود. این ویژگی‌ها موجب افزایش قیمت و کیفیت فرش می‌گردد.

تفاوت فرش ۱۵۰۰ شانه با فرش ۱۲۰۰ شانه

ضخامت فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد و هر دو بین ۷ تا ۸ میلی‌متر ضخامت دارند. اما باید توجه داشت که فرش ۱۵۰۰ به دلیل تراکم بالاتر و تعداد گره‌های بیشتری که نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه دارد، ظریف‌تر به شمار می‌آید.

خرید فرش ۱۵۰۰ شانه با قیمت کارخانه

شما می‌توانید برای خرید فرش به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید و فرش مورد پسند خود را در ابعاد استاندارد ۱۲ متری، ۹ متری و ۶ متری سفارش دهید. همچنین تمامی نقشه‌های فرش مانلی قابلیت تولید در ابعاد غیر استاندارد و سفارشی را دارند.

قیمت رقابتی و ارسال رایگان

فرش مانلی توانسته است با حذف واسطه‌ها و دلالان، تمامی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه و با قیمت رقابتی به مشتریان عرضه نماید. همچنین برای راحتی بیشتر خریداران، ارسال فرش برای آن‌ها به صورت رایگان انجام می‌گردد.