مجله مانلی

معرفی فرش 1500 شانه از نظر دکوراتیو و نقش فرش

1500شانه

در این مقاله از فرش مانلی با موضوع نقش و کاربرد فرش ۱۵۰۰ شانه در دکوراسیون در خدمت شما مخاطبان گرامی هستیم، لطفا با ما همراه باشید.

برای شروع بهتر است به صورت مختصری با فرش ۱۵۰۰ شانه بیش تر آشنا بشویم. فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه که در تراکم ۴۵۰۰ بافته می شوند جزء قالی های لوکس می باشند و برای زینت بخشی چنین مکان هایی هم کاربرد دارد همچنین به آن فرش دستبافت گونه لوکس هم می گویند به دلیل شباهتی که به فرش های دستبافت دارد و رقیبی با قیمت کمتر برای این نوع قالی ها می باشد.

برای بافت فرش ۱۵۰۰ شانه از الیاف ظریف اکریلیک هیت ست شده استفاده می شود و ویژگی هایی همچون رنگ پذیری بسیار خوب، عدم جذب آلودگی و گرد و غبار و عدم پُرزدهی و ضد حساسیت را دارد.

فرش ۱۵۰۰ شانه و دکوراسیون

همان گونه که می دانید هر چقدر میزان شانه فرش ماشینی بالاتر باشد ظرافت بیش تری به همراه خواهد داشت و می تواند گزینه ای قابل توجه برای دکوراسیون مدرن و سالن پذیرایی خانه باشد.

برای بافت فرش ۱۵۰۰ شانه از الیاف مرغوب اکریلیک هیت ست شده استفاده می شود که باعث می شود ماندگاری بیش تری داشته باشد همچنین از هشت رنگ متنوع و در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می شود که این گونه گزینه های متفاوتی با توجه به دکوراسیون های خاص منازل وجود خواهد داشت.

البته پیشنهاد می کنیم که برای فضاهای کوچک از فرش با رنگ های روشن که نقش های کمتری دارد استفاده کنید زیرا این گونه محیط منتخب شما بزرگ تر در نظر گرفته می شود.

همچنین فرش های ۱۵۰۰ شانه به صورت برجسته نیز تولید می شوند که برای برخی سلیقه ها و دکورهای خاص گزینه ای فوق العاده می باشد.

امیدواریم همچنان با ادامه این مقاله از فرش مانلی با موضوع نقش و کاربرد فرش ۱۵۰۰ شانه در دکوراسیون، همراه ما باشید.

فرش ۱۵۰۰ شانه یک اثر هنری

ما قصد نداریم درباره ی فرش های خسته کننده، بدون شکل و بدون روح با شما صحبت کنیم زیرا به لطف طراحان، فرش ها جذاب تر شده اند و به آثار هنری واقعی تبدیل شده اند. فرش های لوکس مانند فرش ۱۵۰۰ شانه نیز با ساختاری جدید و رنگ و نقوش انتزاعی باعث امضای یک دکوراسیون موفق شده اند.

فرش های با کیفیت به همان اندازه که با کار صنعتگر مرتبط هستند با طراح نیز در ارتباط می باشند و طراحان سعی در یافتن نقوش جدیدی هستند که با ترکیب در فرش بتوانند ارزش زیادی به آن ببخشند تا بتوانند به آثار منحصر به فردی تبدیل بشوند. در واقع هر مدل فرش، تفاوت ها و ویژگی های خاص خود را به همراه دارد و شما می توانید در فرش های ۱۵۰۰ شانه طرح ها و رنگ های متفاوتی را مشاهده کنید که ممکن است با سبک های خاصی از دکوراسیون منازل هماهنگ باشد.

زمانی که هنر و صنعت در یک دیگر ادغام می شوند شما می توانید ترکیبی از رنگ های ظریف و هنر را که در بافت فرش های منحصر به فرد به کار گرفته شده است را کشف کنید و آثار جذابی را مشاهده نمایید که نمونه ای از آن فرش های ۱۵۰۰ شانه می باشد.

فرش ۱۵۰۰ شانه یک فرش لوکس

فرش های لوکس مانند ۱۵۰۰ شانه نه تنها زیبا شناختی به همراه دارند بلکه کابردی هم می باشند آن ها نه تنها دکوراسیون را تکمیل می کنند بلکه فضایی گرم و دِنج به خانه شما و به خصوص اتاق نشیمن شما می بخشند. آن ها همچنین می توانند برای جدا کردن فضاهای مختلف خانه، برجسته کردن مبلمان و زینت بخشی اتاق هایی با سبک های خاص استفاده بشوند.

فرش های با طرح های جسورانه وجود دارد که ارتعاشاتی غنی را آشکار می کنند البته فرش های معاصر به صورت گرافیکی، هنری و کلاسیک می باشند اما برای هرسلیقه و سبکی گزینه ای مناسب وجود دارد و این موضوع نیز مهم است زیرا هماهنگی میان این عنصر با طراحی داخلی یک نتیجه جذاب و لازم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این موارد یک فرش لوکس مانند ۱۵۰۰ شانه یک سرمایه گذاری بلند مدت است و می تواند تفاوت هایی خاص ایجاد کند.

برای ارمغان آوردن حسی از اصالت به خانه خود انتخاب طراحی رنگارنگ و پویا را به شما پیشنهاد می کنیم. طرحی که بتواند یک ترکیب نقش گونه را شرح بدهد و در آن سایه هایی شدید، جلوه های متضاد و رنگ های خاص دیده بشود.

جمع بندی

این مقاله ای بود از تیم تحریر فرش مانلی با موضوع نقش و کاربرد فرش ۱۵۰۰ شانه در دکوراسیون که امیدواریم برای شما مخاطبان گرامی  مفید و کاربردی واقع شده باشد، همچنین باعث افتخار است که از فروشگاه آنلاین فرش مانلی بازدید کرده و ما را بیش تر همراهی نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *