مجله مانلی

فرش کهنه نما چیست؟ بررسی و شناخت

فرش وینتیج

بررسی و شناخت فرش کهنه نما

در این مقاله از فرش مانلی قصد داریم به موضوع بررسی و شناخت فرش کهنه نما بپردازیم، لطفا با ما همراه باشید.

تعریف فرش کهنه نما

فرش در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و همچنین یک وسیله خانگی و محصول کاربردی است و در بسیاری از خانه ها دیده می شود. فرش کهنه نما ترکیبی از سبک های مدرن و سنتی است و جذابیتی خاص به همراه دارد، این فرش از جدیدترین مدل های فرش ماشینی می باشد اما ظاهری کهنه و قدیمی دارد.

فرش کهنه نما که به آن وینتیج هم می گویند می تواند یک سبک سنتی در دکوراسیون منزل شما ایجاد نماید البته یکی از ویژگی های مهم آن هماهنگی با تمام سبک ها و دکوراسیون ها می باشد. برخی از ویژگی های فرش به شرح زیر می باشد:

  • جلوه ای زیبا و خاص دارد.
  • دارای طراحی خاص و با اصالت ویژه ای است.
  • می تواند با انواع سبک های دکوراسیون های داخلی هماهنگ بشود.
  • در مقایسه با فرش های کهنه نمای واقعی قیمت کمتری دارد.

قیمت فرش کهنه نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل میزان تراکم و شانه در بافت فرش می باشد. می توان گفت هرچقدر میزان تراکم و شانه فرش بیش تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود همچنین نوع الیاف و استحکام فرش نیز تاثیر گذار است. به صورت کلی می توان گفت قیمت فرش کهنه نما نسبت به فرش های دستبافت کمتر است ولی با دیگر فرش های ماشینی تفاوتی ندارد.

فرش کهنه نما، یک فرش لوکس

فرش های لوکس محیط اطراف خود را به زیبایی تزئین می کنند و فضایی گرم و دلپذیر به اتاق های خانه می بخشند و می توانند تفاوتی خاص ایجاد کنند تا شما بتوانید جلوه ای از یک دکور معتبر و اصیل در منزل خود داشته باشید. فرش های کهنه نما یک طراحی خاص و منحصر به فرد دارند و این مورد یکی از عناصر مختلفی است که در ساخت فرش های لوکس تاثیر گذار می باشد.

امیدواریم همچنان با ادامه این مقاله از فرش مانلی با موضوع بررسی و شناخت فرش کهنه نما، ما را همراهی نمایید.

می توانیم به برخی از ویژگی های فرش لوکس اشاره ای بکنیم تا بیش تر با آن ها آشنا بشویم، شاید با این شناخت به استفاده بهتر از این نوع فرش های خاص کمکی کرده باشیم.

نگهداری از فرش های لوکس آسان است

در مقایسه با فرش های ارزان قیمت، فرش های کهنه نما نیاز به نگهداری کمتری دارند و طول عمر قابل توجه بیش تری دارند. رنگ و ظاهر فرش برای مدت طولانی بدون نیاز به نگهداری خاص به جزء تمیز کردن معمولی با جاروبرقی حفظ خواهد شد.

فرش های لوکس اغلب به عنوان یک اثر هنری دیده می شوند

فرش های وینتیج در عین کاربردی بودن، زیبایی و کیفیت قابل توجهی هم دارند بنابراین برای کسانی که علاقه مند به دنیای هنر هستند داشتن چنین مدل هایی در خانه یشان برای آن ها یک امتیاز محسوب می شود و نباید از دست بدهند.

طراحی های متنوع در فرش های لوکس

فرش های لوکسی مانند فرش کهنه نما دارای طراحی های بسیار متنوعی هستند و باعث می شود تا شما گزینه های بیش تری برای انتخاب و خرید داشته باشید یعنی انتخاب آن ها برای کسانی که می خواهند خانه ی خود را با توجه به دنیای شرق مبله کنند و یا برای کسانی که به طراحی مینیمال یا معاصر علاقه مند هستند می تواند راضی کننده باشد.

نقش فرش های کهنه نما یا لوکس در دکوراسیون چیست؟

این فرش های کهنه نما با طراحی های خاص خود می توانند جلوه ای جدید به خانه شما ببخشند و همچنین شما می توانید فرش های مجلل و مناسب برای هر دکوری را پیدا کنید. آن ها در اتاق نشیمن به عنوان یک فرش، عالی به نظر می رسند و می توانند به هر فضایی با تازگی و جذابیت خود نشاط ببخشند.

به صورت کلی این فرش ها برای لذت بردن از زندگی قابل توجه هستند به این معنی که به مانند یک اثر هنری یک فرش لوکس می تواند با ارزش باشد و فضای هر اتاقی که در آن قرار می گیرد را تغییر بدهد. رنگ ها، ابعاد و الگوها برای ترکیب زیباشناسی و عملکرد آن گزینه های کاربردی هستند. فرش وسیله ای برای زندگی و به اشتراک گذاری با خانواده است.

شاید اگر در انتخاب رنگ مناسب برای فرش کهنه نما مد نظر خود تا حدودی دقت داشته باشید به نتیجه ای مناسب دست یابید، به صورت کلی فرش هایی که در رنگ خنثی هستند می توانند در رنگ ها و سبک های متنوعی از دکوراسیون منزل کاربردهای بیش تری داشته باشند.

فرش مانلی و انتخاب فرش کهنه نما

این مقاله ای بود از تیم تحریر فرش مانلی با موضوع بررسی و شناخت فرش کهنه نما که امیدواریم برای شما مخاطبان گرامی مفید و کاربردی واقع شده باشد، همچنین باعث افتخار است که از فروشگاه فرش مانلی بازدید کرده و ما را بیش تر همراهی نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *