مجله مانلی

فرش قسطی از کجا بخریم؟

خرید اقساطی فرش از کارخانه فرش کاشان

خرید اقساطی لوازم خانگی مانند فرش همیشه یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از خانواده هاست. در این مقاله به توضیح درباره این که فرش قسطی رو از اکجا بخریم توضیح دادیم. فرش قسطی عبارتی رایج است که بسیاری از کاربران و بانوان خانه برای خرید اقساطی فرش از آن برای پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی فرش اقساط استفاده می کنند. در ادامه به توضیح شرایط خرید اقساطی از یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر فرش کاشان و شرایطی که هنگام خرید اقساطی فرش بایستی بدان دقت کنید می پردازیم.

خرید اقساطی فرش

فرش یا قالی از جمله لوازمی است که هنگام خرید خود بایستی بدان دقت مناسب را داشته باشید. خرید اقساطی فرش در فروشگاه های مختلف دارای شرایط مختلفی است. بطور مثال در فروشگاه فرش مانلی میتوانیم فرش را با شرایط 50% پیش پرداخت و در اقساط 6 ماهه یا 8 ماهه خریداری کنیم. این فروشگاه جهت خرید آسانتر مشتریان خود امکان خرید فرش با چک های 2 ماهه را نیز فراهم کرده است که در ادامه به توضیح درباره آن می پردازیم.

leasing sell 1

خرید فرش اقساط بصورت 6 و یا 8 ماهه معمولا به دو صورت انجام می گیرد. خرید با 6 یا 8 چک یک ماهه یا خرید با چک های 2 ماه به 2 ماه. شرایط دوم باعث شده است که دیگر در دسته چک خود به دنبال تعداد چک های بیشتری نباشید و در چک های 2 ماهه خرید خود را انجام دهید و تعداد چک های کمتری را برای خرید خود مصرف کنید. حال با وجود اینکه متوجه این شرایط چک 2 ماهه شده اید حتما میتوانید حدس بزنید که در شرایط خرید فرش 6 و یا 8 ماهه میتوانید بجای 6 یا 8 چک 3 یا 4 برگه چک دهید و در برگه های چک خود صرفه جویی کنید.

خرید فرش قسطی از کارخانه کاشان

خرید فرش قسطی از کارخانه کاشان از مزیت های خاصی برخوردار است که شامل موارد زیر میشود.

  • خرید مطمئن از خود کارخانه
  • خرید با قیمت ارزانتر
  • اطمینان بیشتر از خرید
  • کیفیت بالاتر با خرید از کاشان
  • امکان خرید اینترنتی غیرحضوری
  • امکان خرید حضوری در نمایشگاه کاشان
  • بدون نیاز به ضامن
  • خرید فرش تنها با چک

در ادامه با پر کردن فرم زیر میتوانید ثبت سفارش خرید اقساطی فرش خود را انجام دهید یا با مشاهده این لینک به شرایط خرید چکی فرش دسترسی داشته باشید:

فرم خرید اقساطی فرش

    دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *