مجله مانلی

چگونه با استفاده از رنگ سیاه و سفید به یک نمای مینیمالیست مدرن دست یابیم

ezgif.com gif maker 2

ظاهر مینیمالیستی مدرن امروزی همه چیز در مورد کنتراست است. اگر به دنبال خطوط تمیزی هستید که درجه مناسبی از درام را ایجاد می کنند، دوتایی کلاسیک سیاه و سفید ظاهر شیک و لوکسی ایجاد می کند که تعادلی بین دنج و براق ایجاد می کند. در این مقاله در فرش مانلی در این مورد که چگونه میتوان با استفاده رنگ های سیاه و سفید به یک نمای مینیمالیست مدرن رسید توضیح دادیم.

درام بسازید

وقتی نوبت به «زمین‌سازی» فضای شما می‌رسد، فرش‌های تیره‌تر حالتی دنج به اتاق شما می‌دهند و به مبلمان شما اجازه می‌دهند در مرکز توجه قرار گیرند. شما می توانید به طور کامل روی فرش مشکی یا یک فرش مشکی و سفید طرح دار در فضاهای خانوادگی استفاده کنید تا به مقدار عالی درام و سبک ببخشید. الگوها همچنین برای استفاده در مناطق پرتردد بسیار عالی هستند زیرا به پنهان کردن لکه ها یا هر اتفاق ناگوار دیگری در مسیر کمک می کنند.

اریکا شولمن داخلی

آن را با پاپ های رنگی جفت کنید

بیایید بگوییم که شما طرفدار روند مینیمالیستی خطوط سیاه و سفید تمیز هستید، اما همچنین عاشق رنگ های پاپ هستید. شما با این دو روند خوش شانس هستید زیرا آنها کاملاً مکمل یکدیگر هستند. جفت سیاه و سفید با هر رنگ. شما نمی توانید اشتباه کنید. سعی کنید رنگ‌های پررنگ مانند صندلی آبی یا آثار هنری با رنگ‌های گرم مانند نارنجی و زرد اضافه کنید.

طراحی مایکل براورمن

CC Kitchen blog 3

اریکا شولمن داخلی

ظاهر سیاه و سفید می تواند تا پله های شما گسترش یابد

وقتی صحبت از مکانی برای نشان دادن سبک شما می شود، راه پله ها ممکن است به عنوان جواهرات خانه در نظر گرفته شوند. اگر به معنای واقعی کلمه به دنبال تقویت بازی طراحی خود هستید، شروع با راه پله راهی عالی برای ادغام زیبایی ساده سیاه و سفید است. در اینجا تعدادی از طرح های مورد علاقه ما برای راه پله های سیاه و سفید آورده شده است.

بلیک و امیلی داخلی

فضاهای خنک

وقتی مطمئن نیستید با یک فضا چه کاری انجام دهید، “ساده” و “باحال” فکر کنید. بله، این دو مفهوم می توانند در کنار هم وجود داشته باشند – به خصوص زمانی که از سیاه و سفید استفاده می کنید. این فضاهای مینیمالیستی را بررسی کنید و متوجه شوید که چگونه اکسسوری‌های سیاه و سفید با کنتراست بالا ظاهر را به هم متصل می‌کنند.

1

بلیک و امیلی داخلی

برای الهام گرفتن بیشتر از طراحی، وبلاگ ما را بررسی کنید، “طراحان گرایش های دکوراسیون خانه برای سال 2022 دوست دارند.”

امیدواریم این وبلاگ به شما انگیزه دهد تا با استفاده از سیاه و سفید، راه منحصر به فرد خود را برای ایجاد ظاهری مینیمال در خانه خود کشف کنید. چه می‌خواهید ظاهر فضای خود را با خطوط تمیزتر و حال و هوای ساده‌تر تغییر دهید یا یک عنصر شگفت‌انگیز با الگوهای سیاه و سفید اضافه کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم تا بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

نگاهی را می بینید که دوست دارید؟

یک کارشناس فرش کشور بسیار هیجان زده خواهد بود که با شما در انتخاب ظاهری عالی برای طراحی خانه شما کمک کند. می توانید قرار ملاقاتی را در زمانی که برای شما مناسب تر است تعیین کنید. و پیاده روی همیشه خوش آمدید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و همکاری با شما در پروژه شما هستیم.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *