مجله مانلی

چه فرشی مناسب آشپزخانه است؟

بهترین فرش مناسب آشپزخانه

انتخاب فرش برای کف آشپزخانه یکی از دغدغه های هر خانه ای است. ما در این مقاله در فرش مانلی به انتخاب یک فرش مناسب برای کف آشپزخانه شما کمک می کنیم، در این مقاله در مورد مناسب ترین یا بهترین فرش آشپزخانه صحبت و در مورد هریک توضیح می دهیم که چرا این فرش ها میتوانند بهترین انتخاب ما برای کف آشپزخانه باشد. با فرش مانلی همراه باشید.

چرا برای آشپزخانه فرش انتخاب کنیم؟

انتخاب فرش برای آشپزخانه به این ایده بر می گردد که بانوان یا افراد حاضر در خانه برای مدت های زیادی در حال کار در آشپزخانه برای پخت و پز غذا یا شستشو و آماده کردن ظروف هستند. بنابر این در طول مدتی که در آشپزخانه در حال فعالیت هستند ممکن است ظروفی از دست بیافتد و به پاهای شما یا کفپوش آسیب برساند و خود ظروف هم بشکند، اما در صورتی که کف آشپزخانه با یک فرش پوشیده شده است دیگر ظرف ها نمی شکنند و به کف پوش آشپزخانه و خود افراد خانه آسیبی نمیرسانند.

از سمت و سویی دیگر حضور طولانی مدت یا حتی ساعاتی در روز در آشپزخانه باعث خستگی پاها میشود و در صورت نبودن سطحی نرم زیر پاهای شما ممکن است کارهای آشپزخانه برایتان سخت شود و یا قرار گرفتن پاها روی سرامیک های سرد و سفت باعث خستگی و اذیت شدن پاها شوند بنابر این بسیاری برای رفع این مشکل به انتخاب یک فرش نرم و با کیفیت می پردازند.

در ادامه این مقاله در فرش مانلی به توضیح درباره نکاتی که برای انتخاب مناسب ترین فرش آشپزخانه بایستی بدان ها توجه کنید پرداختیم.

انتخاب مناسب ترین فرش آشپزخانه

برای انتخاب بهترین فرش آشپزخانه باید یک سری آیتم و موارد را در نظر بگیریم. که در مورد هریک در زیر توضیح می دهیم، عواملی همچون فضای کوچک یا بزرگ آشپزخانه، نوع جایگیری اپن و میز آشپزخانه از این جمله عوامل هستند که در مورد هریک توضیح میدهیم.

فضا و ابعاد آشپزخانه

همانطور که برایتان توضیح دادیم فضای آشپزخانه و اینکه چه ابعادی داشته باشد بسیار مهم است. اگر فضای آشپزخانه شما مرکزی خالی دارد بهترین انتخاب را میتوانید انجام دهید و یک فرش کامل با ابعاد مناسب آشپزخانه و فضای خود انتخاب و استفاده نمایید. فرش های سایز بزرگ 3 در 4 که 12 متری هستند عموما برای آشپزخانه ها مناسب نیستند بنابر این میتوانید به خرید فرش 9 متری یا خرید فرش 6 متری برای آشپزخانه خود بپردازید.

جایگیری اپن و میز آشپزخانه

اما اگر در مرکز آشپزخانه شما اپن یا میز ثابت وجود دارد و نمیشود فرش کامل انداخت بهتر است به دنبال فرش متری یا فرش ابعاد سفارشی یا فرش باریک بروید. در ادامه بیشتر در مورد هریک از شرایط برایتان توضیح می دهیم.

بهترین فرش ها برای آشپزخانه

بهترین فرش هایی که میتوانید برای یکی آشپزخانه انتخاب کنید فرش های سایز متوسط و کوچک و سفارشی است. فرش 9 متری، 6 متری و فرش متری سفارشی از جمله این انواع بهترین فرش ها برای آشپزخانه هستند. در ادامه در سایت فرش مانلی بیشتر در مورد هریک برایتان توضیح دادیم.

فرش 9 متری

فرش 9 متری سایز متوسط با ابعاد 2.5 متر در 3.5 متر فرشی با ابعاد متوسط است که در انواع فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه میتوانید در فروشگاه فرش مانلی خریداری نمایید. این فرش به دلیل ابعاد کوچکتر از فرش 12 متری که دارد برای استفاده در آشپزخانه های دارای فضای مرکزی مناسب است و توصیه میشود. در بین 1500 شانه یا 1200 شانه نیز میتوانید خود با مشاهده ویژگی های هریک از این فرش ها به انتخاب آن بپردازید.

 

فرش 6 متری

فرش 6 متری یا 2 متر در 3 متری مانلی یکی دیگر از انتخاب های شما برای آشپزخانه دارای فضای مرکزی میتواند باشد. این فرش را حدودا میتوان فرش سایز کوچک دانست. فرش های سایز کوچکتر برای آشپزخانه انتخاب مناسب تری هستند. این فرش ها به راحتی فضای مرکزی را پوشش می دهند و کمی هم از اپن آشپزخانه فاصله می گیرند تا غذا یا مواد غذایی برروی اپن برروی آنها ریخته نشود و یا آب حاصل از ظرفشویی آن را خیس نکند.

فرش باریک آشپزخانه

فرش باریک آشپزخانه

فرش متری سفارشی

فرش متری یا ابعاد سفارشی درواقع همان فرش باریکی هستند که خودتان میتوانید با توجه به ابعاد مورد نیاز آشپزخانه خود آنها را در فروشگاه فرش مانلی سفارش دهید و دریافت کنید. برای سفارش یک فرش باریک میتوانید ابتدا هر طرحی که میخواهید انتخاب کرده و سپس در بخش ابعاد سایز سفارشی فرش مورد نظر خود را وارد کنید. بالای این بخش از محتوا عکسی از فرش ابعاد سفارشی باریک برایتان گذاشتیم که تصوری در مورد فرش متری یا فرش باریک داشته باشید. فرشی که در عکس بالا استفاده شده است جزو دسته بندی طرح های فرش مدرن یا فرش وینتیج است که در فروشگاه اینترنتی فرش مانلی هم میتوانید به انتخاب فرش مدرن یا فرش وینتیج بپردازید.

جمع بندی

در صورتیکه در مورد خرید فرش آشپزخانه و یا انتخاب فرش مناسب برای آشپزخانه خود هنوز مردد هستید و سوالی دارید میتوانید با شماره واحد بازرگانی فرش مانلی تماس حاصل فرمایید یا با استفاده از بخش تماس با ما با پیامرسان های ما در شبکه های اجتماعی واتساپ و تلگرام در تماس باشید. اگر در مورد این مطلب هم سوالی دارید میتوانید به راحتی در بخش کامنت های همین مقاله سوالات خود را از مانلی بپرسید، ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می دهیم.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

4 دیدگاه در “چه فرشی مناسب آشپزخانه است؟

  1. مینا گفت:

    کابینت خونم کرمه به نظر تون چه رنگ فرشی بهش میاد

  2. ابراهیم حسینی گفت:

    برای اشپز خانه فرش وینتیج بهتره یا فرش 1200 و 1500؟؟

  3. رضایی گفت:

    برای فرش آشپزخونه 1200 شانه بهتره یا 1500 شانه شک دارم؟

    1. فرش مانلی گفت:

      پیشنهاد ما فرش 1200 شانه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *