مجله مانلی

فرش کاشان رو دیگه گرون جایی نخر! از کارخانه ارزون تر بخر!

خرید فرش از کارخانه فرش کاشان

خرید فرش ارزان قیمت مستقیم از کارخانه فرش کاشان

همه افراد در زمان خرید به این نکته توجه دارند که کالایی با کیفیت خریداری کنند اما با وضع اقتصادی فعلی، اکثر مردم به دنبال کالایی با ویژگی های بیشتر همچون قیمت مناسب نیز هستند. این نکته زمانی بیشتر حائز اهمیت است که صحبت در مورد خرید کالایی با ارزش و قیمت بالا همچون فرش مد نظر ما باشد. به همین دلیل لازم است در مورد خرید فرش با قیمت ارزان اطلاعات کافی را کسب نماییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.  در این مقاله ما در فرش مانلی به توضیح درباره خرید فرش ارزان قیمت پرداختیم.

اگر تاکنون قصد خرید فرش ماشینی به صورت اینترنتی را داشته اید حتما در میان جستجوهایتان به دنبال کلید واژه خرید فرش ارزان قیمت نیز بوده اید. اما چه پارامتری در این فرآیند موثر است تا بتوان فرشی ارزان قیمت در اختیار مشتری قرار بگیرد.

ممکن است وقتی از خرید فرش ارزان قیمت صحبت می کنیم این ذهنیت برای شما ایجاد شود که فرشی که قصد خرید آن را دارید دارای کیفیت مناسبی نیست به همین دلیل اقدام به فروش فرش با قیمت کمتر شده است.

لازم است متذکر شویم که علت ارزان تر بودن فرش های مانلی نسبت به دیگر فرش های موجود در بازار این است واسطه ها در فرآیند فروش حذف شده اند و فرش مانلی توانسته است با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی امکان خرید 24 ساعته در 7 روز هفته را بدون وجود هیچگونه واسطه برای فروش محصولات با کیفیت خود نسبت به رقبا ایجاد نماید و از این راه به مشتریان عزیز سراسر کشور خدمات ارائه دهد.

فرش 1200 شانه ارزان قیمت

فرش 1200 شانه همیشه به عنوان یکی از انواع لوکس و با کیفیت فرش های ماشینی شناخته شده است، این فرش دارای 3600 گره تراکم طولی است و بصورت ریزبافت و گل برجسته بافته میشود. در فرش مانلی میتوانید فرش 1200 شانه را به قیمت کارخانه فرش کاشان خریداری کنید. در لیست زیر تعدادی از فرش های 1200 شانه فرش مانلی که به قیمت کارخانه عرضه شده است را برایتان لیست کرده ایم که میتوانید انتخاب و خریداری نمایید:

فرش 700 شانه ارزان قیمت

فرش 700 شانه از قدیم به عنوان فرشی دارای ضخامت زیاد، سنگینی بیشتر و گرم و نرمی بیشتر شناخته اند، فرش 700 شانه گرچه از ریزبافتی فرش های 1200 شانه و 1500 شانه برخوردار نیست اما به دلیل داشتن قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب و محبوب بودن بین خانواده های ایرانی مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار می گیرد و نسبت به فرش های ریزبافت بهتر پسندیده و خریداری می شوند.

در لیست زیر میتوانید به مشاهده تعدادی از فرش های 700 شانه ارزان قیمت فرش مانلی بپردازید و در صورتی که هریک را پسندیدین با اضافه کردن آن به سبد خرید خود خریدتان را انجام دهید:

یکی از مواردی که در فرآیند قیمت گذاری یک محصول موثر می باشد، هزینه حمل و نقل تا فروشگاه و یا منزل خریدار است. مهم ترین نکته ای که باید قبل از خرید فرش از آن اطلاع داشته باشید، هزینه رایگان حمل و نقل فرش از درب کارخانه تا منزل شماست.

خرید اینترنتی فرش ماشینی به شما کمک می کند تا در زمان خریدتان صرفه جویی نموده و هزینه حمل و نقل فرش خریداری شده به سراسر کشور برای شما رایگان در نظر گرفته شود.

نکته دیگری که باید به آن پرداخته شود کیفیت محصول نهایی است که به دست خریدار می رسد. از ویژگی های بارزفرش های تولید شده در کارخانه فرش مانلی می توان به عدم پرزدهی، مقاومت در برابر ساییدگی، ضد حساسیت بودن به دلیل استفاده از نخ های باکیفیت ترکیه ای و از جنس آکریلیک هیت ست شده، مقاومت بالا در برابر شست و شو و نور خورشید اشاره نمود.

در این مقاله سعی کردیم در مورد علت عرضه فرش های مانلی با قیمت پایین مطالبی را به اختصار بیان کنیم. در صورتی که هنوز در مورد قیمت فرش یا بهترین قیمت فرش در بازار ابهام یا سوالی داشتید می توانید با شماره تلفن 09134824741 تماس حاصل نموده و از همکاران ما در قسمت پشتیبانی و فروش به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *