مجله مانلی

چه رنگ فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟

انتخاب رنگ فرش برای دکوراسیون منزل یکی از دغدغه های بسیاری از مردم در هنگام خرید فرش است. اینکه چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد یا چه فرشی خانه را کوچکتر نشان می دهد. در این مقاله ما در فروشگاه فرش مانلی میخواهیم در مورد این سوالات مانند: “چه رنگ فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟” برایتان توضیحاتی ارائه دهیم و مشورتی در مورد انتخاب رنگ فرش برای دکوراسیون منزلتان بدهیم.

انتخاب رنگ فرش مناسب خانه کوچک

برای انتخاب یک فرش که برای فضای کمی کوچک خانه مناسب باشد بایستی دقت به رنگ فرش ها داشته باشید و در کنار رنگ فرش به رنگ مبلمان و دکوراسیون خود نیز دقت کنید. در بسیاری از منابع دکوراتیو گفته شده است که انتخاب رنگ تیره عموما فضا را متمرکز و کوچکتر نشان می دهد.

عوامل موثر در بزرگ نشان داده شدن خانه:

  1. روشن یا تیره بودن رنگ فرش
  2. طرح و نقش فرش
  3. ابعاد و شکل فرش

دقت داشته باشید که تنها رنگ فرش در کوچک یا بزرگ نشان داده خانه تاثیر ندارد و موارد دیگری نیز مانند طرح فرش تاثیرگذار در بزرگتر نشان داده خانه است. در ادامه به معرفی طرح هایی که خانه را بزرگتر نشان می دهند نیز پرداختیم.

تاثیر فرش روشن بر بزرگتر نشان داده شدن خانه

فرش روشن در دکوراتیو خانه

فرش روشن یا تیره؟

انتخاب فرش روشن یا تیره برای فضای دکوراسیون یک خانه بستگی به نیاز محیطی و ابعاد فضای شما دارد. بطور مثال همانطور که گفتیم انتخاب رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای سوخته و سرمه ای و یا سبز پررنگ فضا را متمرکز و کوچک نشان می دهد. این انتخاب شما بایستی با فضای مبلمان و پرده های خانه هم در تناسب باشد.

همچنین انتخاب یک دکوراتیو روشن برای خانه کوچک میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد که به راحتی میتواند فضا را بزرگتر نشان دهد. بنابراین شما بایستی به رنگ فرش دقت کافی داشته باشید، رنگ های روشن مانند آبی، سفید، زرد و یا حتی کرم روشن فضای خانه را بزرگتر نشان می دهد.

طرح و نقش فرش

طرح و نقش فرش همانطور که گفته شد یکی دیگر از مواردی است که به بزرگتر نشان دادن خانه کمک می کند. انتخاب طرح هایی مانند طرح افشان که دارای گل ها و طرح های پراکنده است به این موضوع کمک بسیاری می کند و باعث احساس بزرگتر بودن فضا را می دهد.

در آنسوی ماجرا انتخاب فرش طرح ترنج میتواند در کوچک یا جمع و جور نشان دادن خانه به شما کمک کند و برعکس انتخاب فرش طرح افشان است. بنابر این اگر میخواهید فضای خانه را بزرگتر نمایش دهید میتوانید از فرش های طرح افشان استفاده بیشتری کنید

جمع بندی

در این مقاله در فرش مانلی در مورد اینکه چه رنگ فرشی خانه را بزرگتر نشان میدهد صحبت کردیم و در برعکس آن یعنی فرشی که فضای خانه را جمع و جور تر و کوچکتر و یا نقلی تر نشان می دهد را نیز توضیح دادیم. در بروزرسانی بعدی این مقاله در مورد تاثیر ابعاد و شکل فرش در بزرگ نشان دادن خانه صحبت خواهیم کرد. لطفا نظرات خود را در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *