مجله مانلی

انتخاب فرش مناسب برای گالری هنری

انتخاب فرش گالری هنری

فرش مناسب برای گالری هنری

المان فرش، به جهت اهمیت بالا و تاثیر بسزایی که در زیبایی محیط دارد، یکی از عناصر ضروری در گالری های هنری محسوب می گردد. تغییر حالتی که بعد از اضافه کردن فرش در محیط ایجاد می‌شود، به اندازه ای زیاد و غیرقابل انکار است که به هیچ عنوان نمی توان از داشتن یک فرش زیبا و مناسب چشم پوشی نمود. هر فرش، خود همانند یک اثر هنری است که ممکن است به صورت کفپوش استفاده شده و یا اینکه از آن ها به عنوان دیوار کوب استفاده نمایند. همیشه به یاد داشته باشید که فرش‌ ها می توانند به ارتقای هویت برند گالری هنری شما کمک شایانی داشته باشند. با این حال، انتخاب فرش مناسب به دلیل گستردگی انتخاب های موجود در بازار از نظر اندازه، جنس و سبک فرش می تواند برای هر شخصی چالش برانگیز باشد، به این دلیل ما سعی کرده ایم تا راهنمای مختصر و مفیدی را در مورد نحوه انتخاب فرش گردآوری کنیم. اگر می خواهید با نحوه انتخاب فرش مناسب برای گالری هنری بیشتر آشنا شوید با فرش مانلی تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نکات مهمی که باید قبل از خرید فرش به آن توجه کرد:

قبل از خرید فرش مناسب برای گالری هنری، حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • انتخاب فرش متناسب با سبک طراحی داخلی گالری
  • متناسب بودن ابعاد فرش با گالری
  • کاربرد فرش در محیط به عنوان کفپوش یا دیوارکوب
  • در نظر گرفتن کیفیت، جنس تار و پود فرش

بهترین فرش متناسب با سبک گالری هنری

هم اکنون در بازار ایران، فرش با طرح های مختلف و رنگ های چشم نواز زیادی وجود دارد، و این امکان را برای خریدارن با هر سلیقه ای فراهم نموده است که متناسب با نیاز خود اقدام به خرید فرش نمایند. اما از میان، فرش وینتیج و فرش مدرن با جذابیت های بی نظیر خود توانسته اند جوابگوی سلیقه مشکل پسندان باشند. زیرا هر دو نوع فرش به خوبی در هر دکوری می نشیند و باعث ایجاد احساس آرامش در گالری و بازدیدکنندگان می گردد.

 فرش کهنه نما یا وینتیج چیست؟

یکی از جذابیت های این محصول این است که بر خلاف ظاهر قدیمی که دارد اما به خوبی توانسته است نظر جوانان و افراد میانسال را به خود جلب نماید. اما برخلاف نام ظاهری، در تولید این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نخ ها استفاده شده است. فرش وینتیج به خاطر دارا بودن ظاهر منحصر به فردی که دارد می تواند به گالری شما ظاهری شیک و مدرن بدهد.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از فرش‌های وینتیج می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •      دارای جلوه‌ای جذاب و شیک است
  •       فرش‌ وینتیج طراحی خاص و اصالت ویژه‌ای دارد
  •      می‌تواند با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی، سازگار باشد
  •      در مقایسه با فرش‌های کهنه واقعی، قیمت کمتری دارد

و اما فرش مدرن

فرش مدرن با داشتن فاکتورهای مختلفی چون رنگ  و طرح های متنوع ، برای شما انتخاب های متفاوت و گوناگونی را فراهم می نماید و میتوانید دکوراسیون گالری هنری خود  را به بهترین شکل ممکن تکمیل نمایید.

فرش های مدرن می توانند ظاهر امروزی تری به دکوراسیون گالری شما بدهند. در صورتی که گالری شما دیوارهای کوتاه و فضای کوچکی دارد می توانید با انتخاب فرش های مدرن با رنگ های روشن، باعث بزرگتر نشان داده شدن محیط شوید.  فرش مدرن به آسانی می تواند با دیگر عناصر دکور گالری هنری شما ارتباط بصری به وجود آورده و فضای گرم و صمیمی تری  را به بیننده القا نماید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم به تمامی نکاتی که ممکن است برای انتخاب یک فرش متناسب با گالری هنری به آن نیاز داشته باشید اشاره نماییم. توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در انتخاب فرش برای گالری هنری، توجه به سبک گالری و القا هر چه بیشتر آرامش به بیننده می باشد. در صورتی که هنوز در مورد انتخاب فرش مدرن و وینتیج ابهام یا سوالی دارید، می توانید با همکاران واحد پشتیبانی فرش مانلی به شماره 09134824741 تماس حاصل نموده و در این زمینه به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *