مجله مانلی

راهنمای خرید فرش جهیزیه عروس؛ مدل جدید فرش جهیزیه عروس

فرش جهیزیه عروس

فرش جهیزیه عروس؛ فرش برای یک هدیه ی برگزیده

با مقاله ای دیگر از فرش مانلی با موضوع فرش برای جهیزیه عروس و هدیه در خدمت شما مخاطبان گرامی هستیم، لطفا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. فرش یکی از عناصر مهم لوازم خانگی برای یک خانه می باشد به خصوص برای زوج های جوان که تصمیم دارند یک زندگی خاص و زیبا را شروع کنند بنابراین وجود یک فرش جذاب و کاربردی در لیست جهیزیه عروس می تواند یک هدیه اختصاصی باشد اما شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که چگونه فرش هایی را انتخاب کنید تا بتوانید به عزیزان خود هدیه بدهید؟

در ابتدا برخی از ویژگی ها و مشخصات فرش هایی که اگر انتخاب نمایید ممکن است برای فرش جهیزیه و هدیه مناسب باشد را شرح می دهیم.

فرش های مناسب جهیزیه عروس

فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت و تراکم بالا و ریزبافت تر بودن مورد توجه است و همچنین شبیه فرش دستبافت می باشد و زیبا است ، به دلیل اینکه گره هایش به صورت دانه اناری است کثیفی جذب آن نمی شود و به راحتی می توان آن را جارو کرد.

فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش 1200 شانه دارای نرمی و لطافت خاب است ، مقاوم در برابر شکستگی است و ماندگاری بالایی دارد و همچنین قیمت آن نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه کم تر است.

فرش شگی یا پُرز بلند

وزن سبکی دارد و جابه جایی آن آسان است ، نرم و راحت است و قدم زدن بر روی آن به شما احساس راحتی می بخشد ، به دلیل الیافش جلوه ای درخشان و براق دارد و با دکوراسیون مدرن هماهنگی بیش تری دارد و همچنین دارای قیمت مناسب است.

فرش وینتیج یا کهنه نما

فرش وینتیج به دلیل داشتن طرح کلاسیک و قدیمی استفاده از آن در خانه های لوکس متداول است ، با دکوراسیون امروزی و سنتی هماهنگ می باشد ، به فرش های دستبافت شباهت دارد ولی قیمتش نسبت به فرش های دستبافت عالی است.

فرش گل برجسته

این نوع فرش زیبایی خاص و چشم نوازی دارد و نمایی جذابی برای دکوراسیون خانه می باشد ولی مقداری قیمت آن زیاد است.

فرش با طرح افشان

در این طرح همه ی گل ها و برگ ها به صورت افشان و پراکنده می باشند و هیچ کدام از آن ها دارای قرینه نیستند.

فرش با طرح های شاه عباسی

دلیل به کار بردن این اسم استفاده از طرح گل شاه عباسی است که انواع مختلفی دارد.

فرش با طرح های اسلیمی

این طرح بر پایه گردش منظم و نقوش اسلیمی است.

فرش با طرح های اقتباسی

به دلیل اقتباس از طرح های کشورهای همسایه به این اسم خوانده می شود.

فرش با رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای برای نشان دادن احساس وقار است و به صورت شگفت انگیزی همه کاره و تطبیق پذیر می باشد.

فرش با رنگ آبی فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای به رنگ آرامش معروف می باشد و باید سعی کنید از این رنگ برای اتاق و منطقه ای که نیاز به آرامش مطلق دارد استفاده کنید.

فرش با رنگ قهوه ای

اگر علاقه مند به سبک مدرن هستید و قصد دارید که فضا خانه گرم و جذاب باشد ، فرش به رنگ قهوه ای تیره گزینه مناسبی خواهد بود.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *