مجله مانلی

بهترین رنگ فرش 1200 شانه برای دکوراسیون مدرن

بهترین رنگ فرش 1200 شانه برای دکوراسیون مدرن

انتخاب مناسب‌ترین رنگ فرش برای فضای شما می‌تواند کار سختی باشد، اما با در نظر گرفتن فاکتورهای مناسب، می‌توانید تصمیمی بگیرید که ظاهر و احساس کلی منزل خود را بهبود بخشد. هنگام تصمیم گیری در مورد ایده های رنگ فرش، اندازه اتاق، نور، دکوراسیون موجود و میزان رفت و آمد را در نظر بگیرید. فرقی نمی‌کند رنگ‌های خنثی، رنگ‌های تند، یا فرش طرح‌دار یا فرش مدرن را ترجیح می‌دهید، ما در فرش مانلی در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم که چگونه رنگ فرش مناسبی را برای دکوراسیون مدرن خانه خود انتخاب کنید. با فرش مانلی تا انتهای این مقاله همراه باشد.

دکوراسیون مدرن

در سال 1990 میلادی، دکوراسیون مدرن از روند مینیمال گرایی و سادگی پیروی می کرد. به گونه ای که در آن زمان استفاده از رنگ های متضاد برای فرش مانند سیاه و سفید مورد توجه بسیاری از دوستداران این سبک قرار گرفت. در این زمان افراد بیش از پیش تلاش می کردند تا فرش منزل خود را از میان رنگ های متضاد با مبلمان انتخاب نمایند. اما در حال حاضر در طراحی دکوراسیون مدرن، رنگ‌های خنثی بیش‌تر از رنگ‌های خنک و سرد مورد توجه دوست داران این سبک قرار می گیرد.

عوامل موثر قبل از انتخاب رنگ فرش

قبل از انتخاب رنگ فرش، لازم است عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که بر ظاهر و احساس فضای داخلی منزل شما می تواند اثرگذار باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

اندازه اتاق

اندازه اتاق نقش مهمی در انتخاب رنگ فرش مناسب برای منزل شما دارد. در اتاق‌های کوچک‌تر، سایه‌های روشن‌تر می‌توانند تصوری از جادار بودن ایجاد کند، در حالی که رنگ‌های تیره‌ می‌توانند گرما و آرامش را به فضا بزرگ‌ القا کنند. نورپردازی یکی دیگر از موارد مهم است زیرا نور طبیعی رنگ های خاصی را متفاوت از نور مصنوعی افزایش می دهد.

دکور موجود اتاق باید مکمل رنگ فرش انتخابی باشد تا ظاهری هماهنگ داشته باشد. توجه به میزان رفت و آمد در منزل برای انتخاب رنگی فرش فاکتوری ضروری است که بتواند در مقابل ساییدگی و پارگی مقاومت خوبی داشته باشد و در عین حال بتواند جذابیت و زیبایی خود را حفظ نماید.

نور اتاق

انتخاب رنگ فرش بر اساس میزان نور می تواند به طور قابل توجهی بر فضا داخلی تأثیر بگذارد. شرایط نوری بیشتر بر چگونگی ظاهر شدن رنگ ها در یک اتاق تأثیر می گذارد. نور طبیعی می تواند شادابی رنگ ها را افزایش دهد، در حالی که نور مصنوعی ممکن است رنگ فرش را تغییر دهد.

هنگام انتخاب رنگ فرش، جهت پنجره ها و زمانی از روز که اتاق بیشتر استفاده می شود را در نظر بگیرید. این می تواند باعث اطمینان بیشتر شما در زمان خرید فرش برای رنگ های انتخابی در شرایط مختلف نوری باشد تا فرش یکدست و جذاب به نظر برسد.

سبک دکوراسیون

هنگام انتخاب رنگ فرش، مهم است که سبک کلی دکوراسیون داخلی منزل را در نظر بگیرید تا ظاهری هماهنگ داشته باشید. طرح‌های رنگی می‌توانند به‌ میزان چشمگیری بر حس اتاق تأثیر بگذارند، برخی از سایه‌ها فضایی آرام را ایجاد می‌کنند در حالی که برخی دیگر می‌توانند سرزندگی و انرژی را به آن اضافه کنند. با انتخاب رنگ هایی که مکمل وسایل موجود هستند، مانند قطعات مبلمان و لوازم تزئینی، فرش می تواند همه چیز را به طور یکپارچه به هم گره بزند.

میزان رفت و آمد و مکان مورد استفاده

در نظر گرفتن میزان رفت و آمد و الگوهای استفاده در نقشه فرش هنگام انتخاب رنگ فرش برای اطمینان از دوام و سهولت نگهداری فاکتوری ضروری است.

مناطق پر تردد به رنگ فرش نیاز دارند که نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند بلکه ماندگار باشند. انتخاب رنگ های تیره مانند خاکستری می تواند به پوشاندن کثیفی و فرسودگی در طول زمان کمک کند. برای حفظ ظاهر فرش، اولویت دادن به مقاومت در برابر لکه در این فضا بسیار مهم است. جاروبرقی منظم و نظافت حرفه ای نیز می تواند عمر فرش شما را افزایش دهد.

رنگ های مختلف فرش برای دکوراسیون مدرن

انواع رنگ فرش برای دکوراسیون های مدرن وجود دارد که می توانید برای زیبایی خانه خود انتخاب نمایید.

رنگ های خنثی

یکی از پرفروش ترین رنگ‌ها برای استفاده در دکوراسیون مدرن رنگ های خنثی مانند طلایی، دودی و کرم است، این رنگ ها می توانند ظرافت و تطبیق ‌پذیری جاودانه ای را برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل شما ارائه دهند.

رنگ طلایی

رنگ طلایی به محیط احساس گرما و لطافت را اضافه می کند، و آن‌ها را به انتخابی محبوب برای ایجاد یک فضای نشیمن دنج تبدیل می‌کنند. اگر شما طرفدار سبک مینیمال و یا مدرن باشید یا حتی اگر به دکوراسیون های سنتی علاقمند باشید، فرش 1200 شانه با رنگ طلایی به سادگی می تواند با انواع دکوراسیون ها ترکیب شود. این رنگ، مکمل بسیار مناسبی برای رنگ های جسورانه می باشند و می تواند حسی از ظرافت و پیچیدگی را به محیط اضافه نماید.

رنگ دودی

در حالی که رنگ خاکستری با ته رنگ های سرد خود، حس مدرن بودن را در محیط افزایش می دهد. فرش با رنگ دودی ظاهری مدرن و پیچیده را ارائه می‌دهند که می‌تواند حس اطمینان بخشی را در یک فضا افزایش دهد. این فرش 1200 شانه در کنار جذابیت و سادگی که دارند می‌توانند طیف وسیعی از سبک‌های طراحی، از مینیمال تا مدرن را تکمیل نمایند.

ماهیت خنثی رنگ‌ خاکستری به آن اجازه می‌دهد تا کاملا با طرح‌های رنگی مختلف ترکیب شده و آنها را به انتخابی عالی برای فضا منزل تبدیل نماید. این رنگ‌ به خاطر اثر تسکین ‌دهنده‌ بودن بر ذهن شناخته می‌شوند و برای مناطقی که راحتی و آرامش در اولویت هستند، ایده‌آل هستند.

رنگ کرم

رنگ کرم حس سبکی را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ های کرم فرش ظرافت و خلوص را منتقل می کنند و حس سبکی را برای هر فضایی به ارمغان می آورند. جذابیت همیشگی فرش کرم رنگ از مد و ترند سالانه فراتر رفته و آنها را به انتخابی همه‌کاره برای تمامی سبک‌های طراحی داخلی مخصوصا سبک مدرن تبدیل کرده است.

سبک های فرش مناسب دکور مدرن

فرش 1200 شانه که مناسب برای دکوراسیون های مدرن باشد در سبک های مختلفی از جمله ساده و مینیمال، کهنه نما و مدرن طراحی میشوند بنابراین شما برای انتخاب فرش که مناسب برای دکوراسیون های مدرن طراحی شده باشد هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

اما غالبا افراد فرش با سبک مدرن و مینیمال را بیشتر از سبک های دیگر برای دکوراسیون خود مناسب می دانند و تمایل بیشتری برای خرید فرش هایی دارند که تعداد رنگ کمتری در بافت آنها استفاده شده است.

سخن پایانی

اگر شما هم یکی از طرفداران سبک دکوراسیون داخلی به صورت مدرن هستید و برای کفپوش منزل خود نیاز به فرش داشتید قطعا یکی از فرش مدرن با رنگ کرم و دودی مناسب ترین انتخاب برای شما می باشد. اگر همچنان برای انتخاب رنگ مناسب برای فرش سوال و یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما در فرش مانلی با شماره 09134824741 تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *