مجله مانلی

ست کردن مبلمان نسکافه ای با فرش مختلف

ست کردن مبلمان نسکافه ای با فرش مختلف

فرش مناسب این قدرت را دارد که به خانه، احساس خانه بودن بدهد. این می تواند به ایجاد حس آرامش در فضای منزل شما کمک کند و تمام عناصر دکوراسیون داخلی شما را به هم هماهنگ تر نماید. اما وقتی نوبت به انتخاب فرشی برای هماهنگی با مبلمانی می رسد که قبلاً داشته اید، گاهی اوقات ممکن است برای انتخاب فرش مناسب احساس محدودیت کنید.

اگر به دنبال فرشی هستید که با مبلمان نسکافه ای خود ست شود، قطعا خوشحال خواهید شد که بدانید گزینه های بسیار زیاد و زیبایی در دسترس شماست. برخی از این ایده ها حتی ممکن است شما را شگفت زده نماید.

مبل های نسکافه ای معمولا در اتاق نشیمن و پذیرایی منزل می توانند ایجاد احساس آرامش نماید. برای این رنگ مبلمان، گزینه های زیادی برای ست کردن با رنگ های دیگر وجود دارد. در ادامه، برخی از رنگ فرش که مورد پسند بیشتر افراد برای ست کردن با مبل های نسکافه ای است گردآوری شده است، پس تا پایان این مقاله در فرش مانلی با ما همراه باشید.

رنگ های خنثی

سفید

سفید یک رنگ خنثی است که با هر مبلمانی به راحتی هماهنگ می گردد. حتی اگر مبل شما نسکافه ای باشد، یک فرش سفید می‌تواند به روشن‌تر شدن آن قسمت از منزل شما کمک کند.

رنگ بادامی

رنگ های نسکافه ای و بادامی تقریبا دو رنگ مشابه هستند، زمانی که یک فرش بادامی با مبل چرمی نسکافه ای ست شود، سایه های مختلف اجازه می دهد تا فرش شما بدرخشد، به خصوص زمانی که فرش و مبل ها دارای بافت های متفاوتی هستند. از آنجایی که بادامی رنگ محبوبی در طراحی داخلی است، می‌بینید که فرش‌های بادامی تکمیل کننده استایل و دکوراسیون شما خواهند بود.

دودی

رنگ نسکافه ای و دودی اغلب به عنوان رنگ‌های متضاد تعریف می‌شوند، زیرا نسکافه ای معمولاً حس گرمی را منتقل می‌کند و دودی اغلب سردتر به نظر می‌رسد. قهوه ای و خاکستری به عنوان دو رنگ خنثی و آرامبخش با هم هماهنگ می شوند.

رنگهای اصلی

رنگ زرد

رنگ زرد جز رنگ های اصلی است و جز دسته بندی رنگ های گرم قرار می گیرد، بنابراین باید در فضای داخلی منزل با دقت استفاده شود. زرد خردلی یکی دیگر از سایه های محبوب است که می تواند به خوبی با مبل به رنگ نسکافه ای هماهنگ گردد.

آبی

آبی و نسکافه ای ترکیبی کلاسیک است که در فضاهای مدرن و سنتی به خوبی کار می کند. این تا حدی به این دلیل است که آبی می تواند چندین سایه و تن را منتقل کند. آبی و نسکافه ای جز رنگ های مکمل (رنگ های متضاد در چرخه رنگ) هستند که کنتراست بالایی ایجاد کرده و آنها را بسیار چشم نواز می کند.

فرش آبی با نقشه افشان می تواند به منزل شما ظاهری مدرن و در عین حال شیک بدهد و کاملاً با مبل نسکافه ای هماهنگ باشد.

فرش آبی کهنه نما

اگر به دکوراسیون سنتی علاقه دارید و به دنبال یک انتخاب متفاوت برای فرش منزل خود هستید، پس سعی کنید مبل نسکافه ای را با فرشی به سبک فرش کهنه نما با رنگ های آبی و لایت ست کنید. یک طرح رنگ آبی ونسکافه ای برای ایجاد ظرافت در خانه شما عالی است.

فرش های کهنه نما یا وینتیج به دلیل طراحی به روز اما با حفظ اصالت فرش ایرانی توانسته است خاطرات خوب گذشته را برای ما تازه سازد، به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای رنگ و سبک فرش دلخواه شما باشد.

فرش سرمه ای

آیا می دانستید که می توانید رنگ سرمه ای را رنگی بی طرف بدانید؟ مانند شلوار جین سرمه ای که مورد علاقه بسیاری از افراد است، فرش با رنگ سرمه ای را می توانید برای ترکیب و هماهنگ کردن رنگ ها برای ایجاد یک محیط کلاسیک یا دراماتیک استفاده کرد. توجه داشته باشید که معمولا رنگ های خاکستری، سفید و سیاه به عنوان رنگ های خنثی در نظر گرفته می شوند اما رنگ سرمه ای نیز به عنوان رنگ خنثی می تواند در نظر گرفته شود.

دو رنگ سرمه ای و نسکافه ای ترکیب خیره کننده ای هستند، بنابراین انتخاب یک فرش با رنگ سرمه ای همیشه در کنار یک مبل نسکافه ای به خوبی کار می کند.

فرش طلایی

رنگ‌های گرم‌ مانند طلایی با مبلمان نسکافه ای به خوبی هماهنگ می شوند و باعث می شوند تا فضایی گرم و جذاب ایجاد گردد. رنگ طلایی به سادگی می تواند در کنار یک مبل چرمی نسکافه ‌ای زیبایی منزل شما را تکمیل نماید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا به این پرسش پاسخ بدهیم که فرش با چه رنگ و سبکی با مبل نسکافه ای ست می گردد. برای پاسخ به این سوال در ابتدا مهم ترین ترکیب های رنگ فرش و مبلمان را بررسی کردیم. یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب رنگ فرش مناسب که بتواند با مبل نسکافه ای هماهنگ گردد این است که رنگ انتخاب شده را شما علاقمند باشید و با دیگر اجزای دکوراسیون بتواند ترکیب زیبایی را ایجاد نماید.

توجه داشته باشید که ظاهر منزل شما زمانی زیبا به نظر میرسد که تمامی اجزا دکوراسیون از جمله فرش، پرده و مبلمان به خوبی با هم هماهنگ شده باشند. اگر هنوز هم برای انتخاب فرش در منزل سوال و یا ابهامی دارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دکوراسیون داخلی فرش مانلی استفاده نمایید، برای این کار لازم است تنها با شماره 09134824741 تماس حاصل نمایید.

 

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *