مجله مانلی

خرید فرش لایت

خرید فرش لایت 1200 شانه تراکم 3600 گره با کدDKA95

خرید فرش لایت

 

وقتی صحبت از سبک و راحتی در فضای منزل می شود، انتخاب و خرید فرش لایت و تیره می تواند تصمیمی اساسی باشد. شما می توانید فرش مورد نظر خود را با شانه و تراکم مختلف و متناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

به یاد داشته باشید که این دو گزینه رنگ متضاد برای فرش، کل فضای داخلی منزل شما را تغییر داده و فضایی را متناسب با شخصیت و سبک زندگی شما طراحی می کنند. بیایید در قلمرو زیبایی شناسی فرش غوطه ور شویم و مزیت های فرش های لایت و تیره را بررسی کنیم و در نهایت جذابیتی را که آنها به عنوان کفپوش به منزل شما اضافه می کنند را آشکار کنیم.

درام فرش های تیره

فرش‌های تیره حس درام و مجلل را به فضای داخلی منزل اضافه می‌کنند این فرش می تواند به فضای شما عمق و شخصیت می‌بخشد. چه به دنبال یک خلوتگاه دنج باشید یا یک پناهگاه شهری شیک، فرش های تیره هاله ای جذاب ایجاد می کنند. آنها به ویژه در پنهان کردن فرسودگی ماهر هستند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای مناطق پرتردد تبدیل می کند. با این حال، در حالی که فرش‌های تیره پیچیدگی را ارائه می‌دهند، می‌توانند اتاق‌های کوچک را حتی کوچکتر نشان دهند.

مزایا

  • به فضاهای بزرگتر گرما و صمیمیت می بخشد.
  • لکه ها و کثیفی ها را به طور موثر پنهان می کند.
  • حس تجمل را القا می کند.

معایب

  • می تواند فضا با ابعاد کم را کوچکتر جلوه دهد.
  • برای حفظ ظاهر به تمیز کردن مکرر نیاز دارد.
  • نیاز به توجه دقیق به نور برای جلوگیری از یک محیط سنگین دارد.

درخشش فرش لایت

از طرف دیگر فرش های لایت، به فضای پذیرایی شما حسی از طراوت و وسعت را هدیه می دهند. آنها باعث می شوند که فضای داخلی منزل بزرگ و روشن تر به نظر برسند و حال و هوای مطبوع و آرامی را ایجاد می کنند. فرش های لایت همه کاره هستند و سبک طراحی مدرن را تکمیل می کنند.

با این حال، آنها به دلیل اینکه راحت تر لکه ها و ردپاها  را نشان می دهند، احتیاط بیشتری را از نظر تمیز کردن می طلبند. هنگامی که فرش های لایت عاقلانه انتخاب شوند، به ایجاد محیطی شیک و نشاط آور کمک می کنند.

فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 گره از الیاف طبیعی ویسکوز تهیه شده است و ظرافت و زیبایی فرش های ابریشمی را برای شما تداعی می نماید.

مزایا

  • باعث می شوند که فضا بزرگ و روشن تر نمایش داده شوند.
  • به خوبی با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک های دکوراسیون داخلی سازگار می شوند.
  • فضایی آرام را منتشر می کند.

معایب

  • برای جلوگیری از کثیفی و آثار قابل مشاهده نیاز به نگهداری دقیق تری دارد.
  • ممکن است در مقایسه با فرش تیره کمتر دنج به نظر برسد.
  • نیاز به در نظر گرفتن هماهنگی رنگ برای جلوگیری از شستشو دارد.

قهوه ای در مقابل خاکستری: معمای فرش نهایی

دو انتخاب محبوب در قلمرو فرش‌های تیره و لایت، آجری و خاکستری هستند. فرش‌ های آجری رنگ می توانند گرما را در منزل افزایش دهند و آن‌ ها را برای فضای داخلی سنتی مناسب می‌ سازند. آنها به ویژه در واقعی تر کردن فضاهای بزرگتر و ایجاد حسی دنج موثر هستند.

از سوی دیگر، فرش های خاکستری مظهر ظرافت و بی طرفی مدرن هستند. آنها بدون زحمت با انواع پالت های رنگی و عناصر طراحی جفت می شوند و آنها را برای خانه های امروزی همه کاره می کنند. هنگام تصمیم گیری بین رنگ آجری و خاکستری، زیبایی شناسی کلی مورد نظر خود را در نظر بگیرید. رنگ اجری را انتخاب کنید تا محیطی گرم ایجاد کنید و یا رنگ خاکستری را برای داشتن ظاهری شیک و مدرن انتخاب کنید.

نتیجه گیری

انتخاب بین فرش تیره و لایت یک تصمیم ظریف است که به حالتی بستگی دارد که می خواهید در فضای خود ایجاد کنید. جذابیت فرش‌های تیره در جذابیت چشمگیر آن‌ ها نهفته است، در حالی که فرش‌های روشن حسی باز و مطبوع را ارائه می‌دهند. هنگام انتخاب، اندازه اتاق، زیبایی طراحی دلخواه و ترجیحات نظافتی خود را در نظر بگیرید.

شما می توانید فرش مورد نظر خود را از کلکسیون های مختلف فرش مانلی  همچون 700 شانه، 1200 و 1500 شانه انتخاب نمایید و برای پرداخت هزینه یکی از دو روش نقدی و یا اقساطی استفاده نمایید. در صورتی که برای خرید فرش سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با شماره 09134824741 تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *