مجله مانلی

بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش

بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش

بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش

در فرش مانلی، ما هر روز به سوالاتی در مورد فرش پاسخ می دهیم. هنگام خرید فرش بایدها و نبایدها یی را در نظر گرفت تا اطمینان حاصل شود که فرشی را می خرید که مناسب فضای شماست. از سبک گرفته تا کیفیت، نوع فرشی که انتخاب می‌ کنید بر سطح گرما و راحتی اتاق تأثیر می‌ گذارد.

فرش ها می توانند یک اتاق را متحول کنند. آنها یک راه برای دنج تر کردن فضا و تکمیل دکوراسیون خانه شما هستند. خرید فرش کاری نیست که اغلب مردم انجام می دهند. بلکه ممکن است فقط چند بار در طول زندگی فرش بخرند.

خریداران می توانند به راحتی در فرآیند خرید فرش سردرگم می شوند و در نهایت فرشی را انتخاب کنند که با نیازهای آن ها مطابقت نداشته باشد. اگر شما نیز قصد خرید فرش برای منزل و یا محل کار خود را دارید، تا انتها همراه ما باشید تا با باید و نبایدهای خرید فرش آشنا شوید.

قبل از خرید به آنچه از فرش خود می خواهید فکر کنید.

یکی از اصلی ترین بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش توجه به نیاز می باشد. بعضی از مشتریان قصد خرید نرم و راحت ترین فرش را دارند، گروه دیگری می خواهند که فرش منزل در برابر رفت و آمد مقاوم باشد. مطمئناً شما بر هر سلیقه و خواسته ای می‌ توانید فرشی پیدا کنید که مطابق با اولویت تان باشد، اما در این فرآیند از برخی فاکتورها چشم پوشی خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که راحت‌ ترین فرش‌ ها دوام ندارند و فرش‌ هایی که برای بیشترین ترافیک ساخته شده‌اند، نرم نیستند. برای داشتن انتخاب درستی در مورد انتخاب فرش کافی است تا کمی به این نکته توجه کنید که کدام ویژگی فرش برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است در این صورت می توانید فرشی با عملکرد بهتر پیدا کنید.

باور نکنید که همه فرش ها اساسا یکسان هستند.

یکی از اشتباه ترین بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش در مورد فرش ها با ظاهر یکسان می باشد. برخی از فرش‌ها ممکن است ظاهر کلی یکسانی داشته باشند، اما همه چیز به این بستگی دارد که چگونه و با چه الیافی تولید شده اند. تراکم ، شانه فرش و جنس الیاف به عنوان سه معیار اصلی برای کیفیت فرش شناخته می شوند.

در مورد سبک های فرش اطلاعات کافی داشته باشید

با توجه به تعداد زیاد فرش در بازار، نقطه شروع برای انتخاب، اغلب سبک است. از معروف ترین سبک های موجود در حوزه فرش ماشینی می توان به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک، وینتیج، مراکشی و لاکی اشاره نمود. که تمامی این محصولات به صورت 700 شانه، 1200 و 1500 شانه تولید و به بازار عرضه می گردند.

نکته طلایی قبل از خرید فرش این است که، هنگام انتخاب مطمئن شوید که طرح و رنگ آن مکمل بقیه قسمت های منزل باشد.

فرش 1500 شانه طلاکوب

فرش 1500 شانه طلاکوب

الیاف فرش را بشناسید

طیف گسترده ای از الیاف برای فرش وجود دارد که بر ظاهر و ماندگاری فرش تأثیر می گذارد. با ایجاد تمایز بین الیاف طبیعی و مصنوعی شروع کنید، همه چیز به سبک شما بستگی دارد. نکته دیگر این است که به دنبال تراکم بالاتر در بافت فرش باشید زیرا این امر بر دوام آن موثر خواهد بود.

کیفیت را در نظر بگیرید

قیمت و وزن فرش به طور معمول به عنوان فاکتور کیفیت استفاده می شود، اما این همیشه استاندارد طلایی نیست. به یاد داشته باشید که تراکم نشان دهنده دوام آن است. به همین دلیل است که باید برای فضایی که که فرش را برای آن می‌خرید و نیازهای خود تمرکز کنید.

ابعاد را اندازه گیری کنید

اندازه در انتخاب فرش بسیار مهم است. ابعاد اتاق خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است که سطح مورد نیاز را پوشش دهد. اگر ابعاد فرش مناسب فضا مورد نظر شما نباشد، می تواند احساس ناخوشایندی را برای اعضای خانواده ایجاد نماید و فضای داخلی پذیرایی و اتاق شما را  کوچکتر از آنچه هست جلوه دهد.

فرش متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید

یکی دیگر از بایدها و نبایدها هنگام خرید فرش هنگام تصمیم گیری در مورد فرش، مهم است که سبک زندگی خود دقت نمایید. نوع سبک زندگی و شرایط خانه شما باید بر انتخاب فرش شما تأثیر زیادی بگذارد. به عنوان مثال، یک خانواده بزرگ نیازهای متفاوتی نسبت به فردی که تنها زندگی می کند، دارد.

خانواده های پرجمعیت به فرشی نیاز دارند که بتواند ترافیک بیشتری را تحمل کند و مقاومت بیشتری در برابر لکه و آلودگی داشته باشد.

خرید اینترنتی فرش

انتخاب و خرید اینترنتی فرش باعث می شود تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را از منزل و یا هر کجای دیگر سفارش دهید و از دردسرهای ترافیک و شلوغی جلوگیری نمایید. همچنین می توانید در 24 ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل سفارش خود را ثبت کنید.

مهمترین مزیت خرید اینترنتی از فرش مانلی، ارسال رایگان به سراسر کشور و درب منزل می باشد. این امکان باعث شده است تا در وقت و هزینه بنزین شما صرفه جویی شود. علاوه بر این می توانید قیمت ها را مقایسه نموده و متناسب با بودجه خود خرید را انجام بدهید. از دیگر مزیت ها می توان به انتخاب شرایط فروش به صورت نقد و اقساط اشاره نمود.
در صورتی که هنوز سوال و ابهامی در مورد خرید اینترنتی فرش داشتید می توانید با شماره 09134824741 تماس حاصل نموده و از کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

دریافت هفتگی مقالات بروز فرش و دکوراسیون خانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *